Storebrors sokker har tatt noen dager, men ble ferdige igår kveld. Han har vokst seg opp til str 42, så disse var litt drøyere enn lillebrors i str 36...
Det holdt akkurat ikke med ett nøste, jeg kom til tåfellingen men ikke lenger. Heldigvis hadde jeg et nøste til, for denne fargen har visst gått ut.
52 g Fabel på p 2,5.



Strikket: 7942 + 52 = 7994 g
Gitt bort: 2223 g
Kjøpt: 3629 g
Fått: 4516 g

Neste strikkeprosjekt er en lue fra Nøstebarnboken. Det er mer igjen av silkeullen etter jakken, så det er bare å strikke i vei...
Jeg sliter med å strikke jevnt med dette garnet, antakelig fordi det er så tynt. Det du ser på bildet er tredje forsøk og det hittil peneste. Jeg tror rett og slett ikke jeg får det jevnere enn dette.



----
 
Det har gått unna med glidelåspunger, og her er de som er igjen samlet på et nytt bilde. Litt mer oversiktlig forhåpentligvis.

Pungene måler 9,5 x 12,5 cm og er fine til strikkesmåtteri som maskemarkører og nåler, eller i vesken til nøkler, kort eller penger.
1 stk: kr 70,- + frakt (kr 14,-).
2 stk: kr 60,-/stk + frakt (kr 15,-).
3 eller flere: kr 50,-/stk + frakt (fra kr 15,-).
Alle pungene er foret med samme stoff som feltet nedenfor glidelåsen.


Nr 1, 3, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 15 og 16 solgt.