onsdag 25. november 2015

Ny-gammel blogg...


Plattformen blogs.no der min gamle blogg ligger legges ned fra 15/12-15 og dermed forsvinner alt jeg har lagt inn siden 2005...

Det kom en bruksanvisning fra blogs for å flytte blogginnholdet til Wordpress, men det fikk jeg så klart ikke til å fungere. Løsningen ble dermed å flytte innlegg for innlegg over i en annen blogg, og siden jeg med min nye blogg har fått en viss peiling på hvordan Blogspot fungerer så var det egentlig et enkelt valg.

Jeg må innrømme at jeg synes det er trist at bloggen forsvinner selv om jeg har valgt å starte en ny blogg, den var tross alt mitt "hjem" på nettet i ganske mange år.

Jeg har gått gjennom alle innlegg her og lagt inn tagger så det skal gå an å finne ting, samt nye linker der det har vært mulig. Men siden jeg valgte å starte overflyttingen med 2008 så vil ikke linker som går til de eldste innleggene fungere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar