Luene har fått dusk! Det tok meg en hel kveld å lage disse, og det gikk med mye mer garn enn jeg trodde. 62 gram til tre dusker!

 Helt fint det, så har jeg brukt 1253 + 62 = 1315 g garn i år.



----
 
For de som eventuelt ikke har fått det med seg, så er det altså ski-VM i Oslo.
Det starter idag 23. februar og går til 6. mars. Jeg elsker ski så lenge det er på tv, og i den forbindelse har jeg meldt meg på Oslo 2011-alongUformelt.

Man kan velge mellom følgende grener:
Kombinert – Lue og votter/hansker som er i sett eller som ligner.
Skihopp – Her prøver man noe man ikke kan men som man har hatt lyst til å prøve lenge. Vi hopper i det!
Jaktstart - Her setter vi i gang et stort prosjekt og jakter på å få det ferdig innen utgangen av 6. mars.
Klassisk langrenn - Tradisjonelle, norske mønstre.
Langrenn, sprint – Diverse småprodukter som er kjappe og kjekke.
Langrenn, 5-milen - Seige UFO'er. Alle typer håndarbeid er kvalifisert.
Stafett – Strikk eller hekle til veldedige formål. Vi strikker - de får det.

Jeg er foreløpig kvalifisert til sprint og 5-mil. Til sprintdistansen har jeg funnet frem til noen fine pulsvarmere for å få brukt noen enslige nøster fra lageret. Jeg har sett meg ut Cafe au Lait Mitts, Diamond Handwarmers og Fallberry.

Til 5-mila har jeg en virkelig seig ufo, som føles som den henger over hodet på meg, akkurat som den gjør her i bloggen... *peker opp på headingen*
Som oppvarming til sprinten har jeg strikket et par Felisipulsvarmere av en rest babyull fra lageret. Disse er tiltenkt moren min, som ga bort de brune hun hadde til en bekjent som syntes de var så fine. :)

Vekt 22 g, så da er jeg oppe i 1315 + 22 = 1337 g brukt i år.