Jeg fortsetter sokkekjøret og viser ikke mindre enn tre par på én gang. :p
Resten av Treskogarnet fra HUV-pakken holdt til et par sokker i str 44-45, ikke dårlig det. Jeg tok med det røde fra resteposen for å være på den sikre siden. Bedre med røde striper på skaftet enn røde tær tenkte jeg.
Strikket på p 3,5. Vekt 126 g.



----
 
Det er blitt en Feliciasokk til den andre foten også! Jeg knotet fælt med den første, den andre brukte jeg bare to dager på.



Jeg har endret mønsteret litt og lagt til noen falske fletter, men 3 masker rett sammen er ikke enkelt når man strikker så stramt som jeg strikker sokker, så jeg greide å knekke tre pinner underveis... Men resultatet ble bra!
Garnet heter Move, og det gikk med 46 g på pinne 2,5.



----
 
Siste par ut i denne omgang er strikket av rosa Regia fra HUV-pakken og orange Malabrigo sock fra resteposen.



Disse ble akkurat som jeg hadde tenkt, skikkelige gladsokker! Garnmengden stemte perfekt også, det er kun noen få meter igjen av Regiaen. De veier 44 g.



----
 
Her er ny status på uvenngarnet, nå er det bare Karisma, Ullteppegarn og det helv..es nissegarnet igjen. To av dem skal jeg i hvert fall få brukt.



Brukt: 3984 + 126 + 46 + 44 = 4200 g
Gitt bort: 2600 g
Kjøpt: 3795 g
Fått: 3648 g

Det er supert vær i Oslo for tiden, her ser du hva gradestokken viste i dag: :D



Måtte det vare! (krysser fingre og pinner). Vi hadde en temmelig våt og kjølig sommer før denne perioden satte inn...