Genseren Boxy er ikke så firkantet lenger, den er faktisk blitt rund igjen...
Når jeg strikket rundt ble det striper, men når jeg delte og strikket frem og tilbake ble det mer spettete, så jeg valgte å rekke opp hele skiten. To ukers strikking rett i dass... Men det var ingen vits i å fortsette når jeg visste med meg selv at jeg ikke ville blitt fornøyd. Stykkene må strikkes hver for seg, frem og tilbake for å bli jevnest mulig. Ermene skal strikkes rundt og kommer til å få striper, men det er ikke like ille som et skille midt på magen...



----
 
Mens jeg samler mot til å starte på nytt strikker jeg Lintilla. Det går ikke helt knirkefritt det heller, jeg har rekket opp to ganger til nå, første gang hele og andre gang halvparten. Det er noe med hjernedød strikk, da blir jeg visst hjernedød selv også...
Første gang hadde jeg får få riller mellom "tungene" og andre gang hadde jeg strikket to tunger uten riller imellom... Men jeg strikker videre, og håper å bli ferdig i løpet av måneden for ikke å stå igjen med 0 g brukt i november. Jeg har jo tross alt strikket hver eneste dag...